EAK Ebru_cekin06 Sancın var ama hissetmemen anormal değil canım doğum sancısı kadar şiddetli değil. Kaçıncı haftadasın? Zamanında sağlıkla kavuşmak nasip olur inşallah
EAK Ebru_cekin06 Damar yolu açıp serumu takıyorlar ama başlatmıyorlar. Eğer kendi sancınla açılman kolay olursa hiç açmıyorlar serumu Hakkında hayırlısı olsun inşallah sağ salim kavuşun. Darısı hepimize olsun
Ebru_cekin06 EAK aynen sordum bos serummus hakkimda hayırlısı dua edin tekrar nts takcaklar şuan acilmam yok
Ebru_cekin06 Busratbm kasilma yok dedi sanci var ama kasilman yok Ama yaklasik dedi bugun de gelebilir dedi suyun gelince zaten hemen gel dedi