Kızlar acilll yardımm 😭 Geçtiğimiz pazartesi günü kramp gbi ağrı ve soğuk terleme bastı beni 31 haftalığım nts bağladılar serum taktılar idrar tahlilinde enfeksiyon çıktı ve antibiyotik verdiler dün yine aynısını yaşadım acile gittim normal dediler aynı durumu yaşayan çözüm bulan varmı