Ilkbebek123
32.haftamda benimde geldi iğne ucu kadar di ama kırmızıydı erken doğum riskim olduğu için hemen acile gittim gece meğerse doğum nişanıymış hemen yatış yaptılar ciğer geliştirici iğneler ve 1 cm acilmam varmış onun için rahîm sıkılaştırıci iğne yaptılar hep nst kontrolü 2 gece yattım taburcu etti ama eğer gelmeseydin doğardı bebek dediler şuan 34. Haftamdayım bidaha birşey olmadı çok şükür sen bir acile git arkadaşım nolur bolmaz