Öncelikle çok geçmiş olsun canım 🙏Bu durumu yasayan o kadar cok kişi var ki biri de benim. 5. Haftadan 12. Haftaya kadar devam eden kanamam oldu. Şimdi 13. Haftadayiz daha yeni bitti yani inşallah🙏 Ben zaten tüp bebek hamilesiyim, devam eden ignelerim vardi. Onun haricinde progestan fitil kullandım günde 3 kez. Keskin bir istirahat verdi doktorum. Tuvalet harici kalkmami istemedi. Hastaneye yatırdığı zamanlarda endol fitil de ekledi. Stres yapmadan, ilaçlarını ihmal etmeden, istirahat et. Kahverengi kanama içerde beklemiş kanama oluyor genelde. Kırmızı kanamalar bir tık daha riskli bulunuyor. Unutma eğer bebek saglikliysa 9 ayda kanaman olsa seninle kalacaktir. Eğer sagliksizsa bir damlada bile düşebilir dedi doktorlarim. Olumlu düşün, bebeginle konuş bol bol💞🙏