frdclk biz de 1 haftadır yakıyoruz bu kadar dayanabildim Ankara çok soğuk doğalgazdan kısayım derken hamile hamile hasta olacağım diye korktum açtık, bakalım kaç gelecek geçen sene en fazla 400 ödüyorduk. Hep en kısıkta yanıyor zaten, bebis doğunca yükselticez mecbur 🥲