ADA_MLA ben kan testi yaptırdığımda 239 çıkmıştı sonucu ve ortalama 2 haftaya tekabul ediyor. Bu süre senin yumurtlama sürenden itibaren başlıyor. Yani ortalama 1 haftalık falan gibi görünüyor gebeliğin suan daha hücre olarak mevcuttur. Bi 10-15 gün sonra gitmeni tavsiye ederim. Ben şahsen öyle yapmıştım 7 ekimde betahcg değerim 239 çıktı 17 ekimde doktora gittiğimde kese göründü 5+3 olmustu yani