Suheda_4406resul Kizlar üç gün önce ikili tarama için kan testi verdim ama sonuçlar için malesef hastaneye gidemedim. E nabizdan baktım ama pek bişey anlamadım linki bırakıyorum birşey anlayan veya tahmini olan varsa yazabilirmiii🌼 https://imgyukle.com/i/JuoWu6
Tugcekivrak Suheda_4406resul e nabızda çıkan değerler ikili taramanın sonucu değilmiş canım doktor öyle söylemişti bana . Gün içinde arayıp kendi sistemlerinden bakmıştı sonuca
Suheda_4406resul Tugcekivrak ben devlete gidiyorum doktorum beni hala tam tanımıyor günlük onlarca hastası geldiği için öyle bir muhabbetimiz olmadı hiç numaramda yok kendisinde