Zeynepp__ Kızlar sabahtan beri geçmeyen bel ağrım ve kasik ağrım var giderek artıyor rahimime doğru baski yapıyor bebeğim doğum mu başladı acaba
toffeenut Zeynepp__ doğum sancısı geçmeyen bir şey değil, geliyor birkaç saniye sonra bırakıyor. Eğer böyleyse süre tutun kaç dakikada bir sancı geliyor diye. 5 dkda bire düşene kadar gitmenize gerek yok. Kanama olur, suyunuz gelirse hiç beklemeyin.
Meryemcansever Zeynepp__ canm ben 35 haftada ilk kızımı doğum yaptım normal doğumla ilk adet sancıwı gibi girdi daha sonra belden şiddetlendi ve oturamafım daha sonra ayaktada duramadım gerçek sancıysa saten artar sende hissedersin farklı bişey olduğunu beklemeden hastaneye gitmelisin haftada küçük muş hiç değilse kontrol olur❤🌹
Zeynepp__ Mrv135 eşim evde değil iki çocuğum var onları bırakacak kimsem olmadığı için gidemedim bugün gelecek eşim akşam gidecem
Dryacyks Zeynepp__ bence iciniz rahstlasin gidin doktora. 33. Haftada benimde regl agrisi gibi agrim oldu araliklarla 3-4 saatte bir dayanamadim icim rahat etmedi doktora gittim regl agrisi gibi agrilarim oluyor dedim. Erken dogum riskim cikti suan 35+1. Ilac verdiler igne yaptilar vs sadece yatiyorum ☺️ Sizin oyle cikmayabilir tabi ki ama iciniz rahat etsin gidin ben iyi ki gitmisim diyorum 🙏🏻
Zeynepp__ Dryacyks akşam gidecem bakalım hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip eylesin Rabbım hepimize
Zeynepp__ Meryemcansever evet gittim sancilarim baslamis acilmam felan yokmus sancilarim artarsa sehir hastahanesine gitmemi soylediler
Zeynepp__ Mrv135 gittim olduğum ilçede yenidogan küvezi yokmuş sancılarım artarsa şehir hastanesine gitmemi söylediler haftası kucuk olduğu için sancılarım başlamış