Adamiranin__annesi 36+2 faln şuan… Belime ince ince sızilar vuruyo. Başkada Bi Nisan yada su gibi bisey yok… Nedendir. Bu yakında doğum mu olur
mavimsiiii Adamiranin__annesi bende bekleyim şurda 38 bende aynı şikayet bende de var acaba doğum mu yapacağım
Azizinannesi2 Adamiranin__annesi yalanci sancida olabilir gercek sancida bunu öğrenmek icin acile gidip nst cekilmesi gerekiyor
Esmakrds Adamiranin__annesi bende 36+5 teyim. Aynı şekilde özellikle akşamları belden aşağı sızı şeklinde vuruyor. Yürüyüş yapınca, dinlenince geçiyor. Yalancı sancı olduğunu düşünüyorum ben
mavimsiiii Adamiranin__annesi inşallah ya 39 gidiyorum ama bişey yok bu bele vuran sızılar bide arada hafif sancılar beklemeydiz inşallah sağlıkla kavuşuruz hepimiz
Adamiranin__annesi Azizinannesi2 şuan çok yogunlasmadikca gitmek istemiyorum eğer siklasirsa gidicem 🙂