Leo53 Merhaba karalık ve sessiz odada kalmak iyi geliyor ayrıca sıfır tuzsuz beslenmek onun dışında doktorunuz ilaç başlattıysa düzenli içmek 👍🏻
Gizem_1635 Leo53 ilaç vermedi doktor 33+4 haftalığım tansiyonum 13 9 13 8 oluyor akşamları sabah 12 7 11 7 dikkat ediyorum yediklerime ama
Melodii13 Gizem_1635 pek yüksek değilmiş aslında bnm şuan ilacla 14/10dan asagı inmiyor 31. Haftadaym gebelikte çıktı öncesinde yoktu yansıyan sıkıntısı Beslenmenize de dıkkat edıyorsanız sorun olacağını sanmıyorum yüksek değil bnce
Melodii13 Gizem_1635 evet 14/9dan sonrası sıkıntı 17/12 çıktıgı günlerımde oldu tansıyn gercekten zor stres yapmayın takip edin inşallah sorun olmaz
Gizem_1635 Melodii13 inşallah sağolun bebeğe bişey olcak diye korkuyorum hayırlsıyla kucağıma alcam sağ Salim