Srp34 normal kadın doğum olarak gittim ama bir kere randevu yeterki oluyo artık kaşe imzalayıp bir kağıt veriyo onunla kontroller yapılıyo ben perinatolojiye devredildim özel bir sorunum olduğu için her hafta gidiyorum aşırı ilgililer ve aşırı memnunum daha önce özele de gittim memnun kalmadım açıkçası