dayi Kızlar selam şuan 32.haftamdayım bugün çalışabilir raporu aldım iş yerime vermek için. 37 de tekrar çalışamaz raporu mu almam gerekiyor maaş konusu nasıl oluyor ne zaman yatıyor bilgisi olan var mı?
Aleynarabia Evet 37. Haftada tekrar rapor almanız gerekiyor. Doğum oluncada tekrar bir rapor yazıyorlar.Ben 32. Haftada çalışamaz aldım. Doğumdaki rapor sisteme girilince şu anki raporumun ücreti ödenecekmiş