Nazyapiyo_ya Aslında bu konuda çok bi takımtım yoktur 2 hamilelik geçirdim bu 3. 2 si erkekdi buda erkek diye düşünüyorum ama arkadaşım ısrarla keseye bakıp bu kız diyor 😂 anlayan varsa resim atıyım yorum yapsın merak ettim
gamzesonmez Nazyapiyo_ya bence kasık ağrısına göre tahmin etme de tutuyor👼🏻 sağ kasık ağrıyınca erkek sol kasık ağrıyınca kız olurmuş çevremdeki herkeste tuttu bakalım
eminegulbalci Nazyapiyo_ya benim oğlumun fasulye gibiydi kızımın yuvarlaktı. Ne kadar doğrudur bilemem ama birbirlerinden farklıydı
Mervecimmmm Nazyapiyo_ya fasülye gibi olunca kız olur diyorlar yuvarlak erkek ben öyle duydum en azından artık ne alakası oluyorsa 😅 benim fasülye gibi kız 🤓
Nazyapiyo_ya bendiyebiriii aaa gerçektenmi 🥹 valla sağlıklı olsun hiç önemli değil ama kız olursada mutlu olurum ♥️
melikedelibas @Nazyapiyo_ya Kesem sol taraftaydı hep yuvarlaktı şekli cin takvimide yaptim rus takvimide yaptim hepsi kız diyordu sonra şak diye pipiyi gorunce hic birine inanmama karari aldim 🤣🤣
Nazyapiyo_ya Mavikalem baktım da hepsi birbirine benziyo şmdi dr uma yazdım kesem sağdamı soldamı diye oda sağda dedi erkek olma ihtimali yüksek dedi
Mavikalem Nazyapiyo_ya Benim İkiside sağdaydı biri kızı biri erkek oldu. Ben pek öyle şeylere inanmıyorum. Kaç haftalık şu anda