Ygtzynp Merhaba kızlar.Bugun bebeğimizin cinsiyetinin erkek olduğunu öğrendik.Nedense hep içime kız olacak gibi doğmustu.hiç erkek ismi arastırmamıstım.Erkek bebek isim öneriniz var mı anlamları güzel olan özellikle
Edda28 Ygtzynp öncelikle hayırlı olsun Allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin kız erkek hiç farketmez sağlıklı olsunlar 😊 oğlumun adı Yiğit Hamza Hz Hamza gibi yiğit olsun dedik koyduk şimdi yine hamileyim onun adı da Yahya Kerim olucak inşallah Yahya en hayırlı demek Allah’ın lutüfkarı ama Alpaslan ismini de çöm beğeniyorum umarım beğenirsin 🥰
Ygtzynp Edda28 amin inşallah canım.bu arada benimde oglumun adı Yiğit.Bugün yahya ismiyle ilgili hikayeyi duymustum ve kerem ismini düşünmüştüm nasılda denk geldi yorumun🥰
Mommyatlas Alparslan Asil Yiğit Atlas Batıkan Doğu Kuzey Hatta Güney/Kuzey Atlas çok güzel isimler Ben bir Yiğit Atlas annesiyim rabbim hepsine sağlıklı uzun ömürler nasip etsin ♥️
Edda28 Ygtzynp tevafuk deniyor buna İnan aynısı bende oldu benim kayınbabam görmüş rüyasında oğlunuz olucak Adı Yahya demişler sonradan ben kuzenime anlattım o da şok oldu onun da arkadaşı görmüş rüyasında Yahya ismini tesadüf değil yani tevafuk rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin ismiyle yaşasınlar 🥰