baby3_ Aysecagri ben ilk gebeliğimde 3 kez şimdiki gebelikte 25 haftalığım 1 kez şimdilik boyattım. Kokusuz boyalardan evde balkonda boyadım
cereny Aysecagri Doktorum ilk 4 ay izin vermedi. ben 6. ayda falan artık boyattim kendimi daha iyi hissetmek icin. Şuan 8. ay bitmek üzere rahatsiz değilim ama olursa yine boyatirim :)