12 haftadan sonra boyanır diyorlar ama ben boyatmadım doktorada hiç sormadım sarı ombreydi saçlarım dibim geldi hoş durmuyor doğum yaklaştığında doktoruma soracağım 1 hak tanıdım kendime doğum öncesi boyatma şansım varsa diplerimden kurtulmam lazım 😂 yok dersene boyatmam önemli olan bebeğim sonuçta 🥰