ebrue Korkacak inanın hiç bir şey yok ben o kadar öksürükle atlattıysam herkes atlatır 😄 ki o bile dayanılmaz değildi inanın insanoğlu herşeye dayanıyor yani acıdı tabi öksürürken ama ayakta hafif öne eğilip dikişinize elinizle hafif baskı yapıp o şekilde öksürürseniz bi nebze acısı daha az oluyor öksürüğünüz var mı? Ben doktorumdan öksürüp şurubu istemiştim özellikle ameliyat sonrası için