Likayolcusu Beyazeller ben tüm vitaminleri de kulanmıştım doktorun tavsiye ettiği benimde kardeşim kullanmadı hiçbirini kişiye kalmış bişey ikimizinde bebeği sağlıklı doğdu
Kardelen_espark Beyazeller 3 gebeliğimdede hiç kullanmadim hicbirsey zaten hap tutamayan bı insanım anında kusarim kullanmadım , ama süt yoğurt meyve hep yedim yiyorumda ☺️
Leilani AdinsMom en başından beri kullanmadı. Ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum doğuma kadar da kullanacağım doktor tavsiyesi. Yani dediğiniz gibi doğuma az varsa normal diye bir şey yok. Kişiye bağlı
ygtt_96 Folik asit eksikliği nöral tüp defekti yapıyor yani spina bfida hastalığı günde 400 mg almak gerekiyor yeşil yapraklı sebzelerde var ama yeterli değil o yüzden takviye almak lazım takviye Almanın hiç bir zararı yok