mysweetbabyy ben fitil, antibiyotik ve ne varsa kullandım en son doktorum bunyen kendi yapıyor dedi. Bebeğe bir sıkıntı yaratmaz dedi sadece sende akıntı kaşıntı yanma yapar dedi. Benim yanma ve kaşıntı hiç olmadı. Doğuma da 23 gün kaldı artık hiç bişey kullanamıyorum. Sadece bol bol çamaşır değiş ve ütüle çamaşırlarını canım