gulsumd1 Allah bagişlasin canim, oncelikle bende 8+6 yim cinsiyeti sen gibi cook merak ediyorum. Arastirdim birazda ramzi teorisi varmis onda bebek kesede sag alt veya ust taraftaysa kiz sol ust ve altta ise erkek oluyormuz. 6 7 8 haftalikken bu tahmin yapilabiliyormus buna gore seninki erkek gibi duruyor benimkide sag altta hayirlisi olsun bakalim hakkimizda tahmin sadece bu neticese dogrusunu allah bilir