Zeyna27 Kızlar nolur cevap verin her beslenme anında kaka yapıyır bu neden oluyor mama emiyor anne sütü almıyor keyfi yerinde ishal değil neden başına gelen var mu
Zeyzey_12 Zeyna27 benim bebeğimde öyleydi 3.aydan sonra geçti. Şimdi günde bi kere bazen iki günde bir yapıyor. Yaptığında azar azar mı dolu dolu mu yapıyor canım? Hep mi öyleydi bugün mü öyle? Eğer bugün öyleyse üşütmüş olabilir? Mukuslu mu kakası?
Zeyna27 Zeyzey_12 mukuslu değil 3-4 gündür böyle azar azar yapıyor canım çok dolu olmuyor zaten hastaydı hafif nezle demişti pazartesi günü ilaç kullanıyoruz
Zeyzey_12 Zeyna27 azar azarsa bazen gazlı olduklarında bağırsakları boşaltmak için yapabiliyorlar benim yaklaşımım bu 🙈 Doktorunada sor tabii❤️