Gizem3544 Kızlar 14 haftalık hamileyim yaklaşık 8.haftadan beri ağzımda acı bir tat var ne yesem geçmiyor yediğim şeylerinde tadını pek alamıyorum bu yüzden sanki..sürekli ağzımda ilaç tadı var gibi benim gibi olan ve çözüm bulabilen var mı
munevver_frt Gizem3544 bende öyleyim ama geçirecek bişey bulamadım maalesef o yüzden sürekli bişeyler yiyorum ağzımın tadı gitsin diye ama geçmiyor
Mervetnl Gizem3544 aynı haftalarda bende de oldu demir ilacına başladınız mı? Benim ki 1 hafta 10 gün kadar sürüp gitti
SsSonguS Merhaba sizinle benzer mi bilmem ama hamiş bi arkadaşım o da 15 haftalık ve ağzımda tuz tadı var diyordu.. Ben de 27 haftalık gebeyim ben de hiç olmadı böyle şikayetler.
Gizem3544 SsSonguS tuz tadı olsa razıyım yine antibiyotik tadı gibi böyle ilaç tadı var inşallah geçer biran önce
Ymka Bende de tuz tadı var sanki ağzım tuz gölü gibi aşırı Susuz hissediyorum deli gibi su icmeme rağmen ayrıca yediklerim tadı yok gibi anlamsız 😢 nedenini bilmiyorum
Gizem3544 munevver_frt bende sürekli bişeyler yiyorum sırf o tadı almayayım diye ama max 20 dk sonra yine aynı tat
Sedamete Gizem3544 dene canım şekerli şekersiz hep denedim çok işe yaradılar inşallah sende de yarar 🙏🏻
Sevval0308 Ay benimde garip bir tat var ağzımda 6+4 um. Böyle pas değil tuz değil ekşi değil anlatamiyorum garip birşey.
Gizem3544 Sevval0308 ah canım inşallah artmadan geçer seninki ben 14.haftadayım hala devam ediyor çok sinir bozucu gerçekten
Gizem3544 munevver_frt kesinlikle valla insanı rahatsız ediyor Allah beterinden korusun tabi ama Buda zormuş yani
munevver_frt Gizem3544 gerçekten zor çoğu arkadaşıma diyorum ben öyle bir şey yaşamadım gebelikte diyor biz zorr geçiyoruz gerçekten
Gizem3544 munevver_frt evet canım bende çoğu kişiye soruyorum şaşırıyor bende olmamıştı diyor bilmiyorum yapısal sanırım herkesin hamileliği farklı işte ben mesela mide yanması da çok yaşadım reflü gibi o oldu mu sende
munevver_frt Gizem3544 öyle yanıyor ki gaviscon bile fayda etmiyor;( ağız suyu zaten mahvediyor beni bide kalbim sıkışıyor uyuyamıyorum sabaha kadar inşallah su gibi geçer zaman 😥
Gizem3544 munevver_frt canım o zaman bu ağızdaki kötü tat belkı mide problemimizden kaynaklanıyor olabilir ya çünkü baksana aynı şeyleri yaşıyoruz mide asidi ağıza gelip kötü tat bırakıyor olabilir