Ben oglumdayken 41 hafta beklemişti bende suni sancı ve sezeryandan çok korkuyordum doktorumuz bende de aynı şekilde ne sancı ağrı hiç bisy yoktu gittiğinde hastaneye ve doktorumuz daha fazla bekelrsek bebeğin tehlikeye girebileceğini soyledi ve bana yatis yapıldı ama bana serum falan takılmadı sade alttan bir ilaç verildi ve kendi sancılarım yavas yavaş gelemeye başladı hatta suyum bile kendi patladı hiç bir mudahalde bulunmadilar bu sekilde kendi sancilarim beklendigu icin sadece biraz uzun sürüyor sadece o zaman insan biraz sıkılıyor ama sen onunda istediğim gibi normal doğum yapmistim inşallah seninde gönlünden geçen şekilde olur doktorunla istediklerini detaylıca konusmalisin bence birazda sanırım doktorlara guvenmeke gerekiyor bir süre sonra