nolmusnolmus Elyesa evet bende Diyarbakır ama bizim hala yatmadı herkesin aynı anda yatması gerek miyormu
ilkbebekim BBuseY Jandarmalara her ay 500 lira gibi bir tutar yatıyor canım, doğuda o tutar yani. Toplu olarak almıyorlar maalesef 🥲
Kubrakck2222 BBuseY yatmayacak sanırım ümitlerim tükendi canım benim de😬😅😅daha karar çıkmadı yani aylık mı ödenecek, toplu mu verilecek bi karar yok, ben de her gün kontrol ediyorum 🤦🏻♀️
Mamacita1 BBuseY Eşi jandarma olanların gözü yaşlı 😅 Bende soruyorum eşime henüz ne zaman yatacağı belli değilmiş yatsa bile toplu yatırmayacaklarmış nedense 😒
nevzatbaskomser Bbilim118 VakıfBank 27 bin vermiş evet. Yapı kredi ile anlaşma bitmesine 2 yıl varmış fesh ettikleri için cayma payı almış yapı kredi. 11 bin oraya gitti. Yoksa hiç yatmayacaktı buna da şükür