melegimmm_ Zeynepdalgw bende 37 haftalığım hiç açılmam yok o yüzden artık sürekli merdivenden inip çıkıyorum ve yürüyüş yapmaya çalışıyorum elimden geldiğince
melegimmm_ Zeynepdalgw Bi ee hurma yiyorum kuru hurma ve bi de ananas alıcam o da yararlı son günlerde doğum için