Miyasermehmet ben sankoya gidiyorum doktorum Çağdaş Demiroğlu gerçekten mükemmel bir doktor aynı zamanda çok çok nazik biri her şeyi soruyor sorunlarınızı falan, detaylıca açıklıyor ve sorduğunuz her soruya da sıkılmadan cevap veriyor insan sormaktan çekinmiyor yani karşısında rahat hissettiriyor soru sorarken