Zeliha_00 bende ikiz olduklarını duyduğumda çok pimpirikli davrandım hele eşim aman sen onu kaldırma yemek yapma oturmana kalmamana dikkat et 3 ay araba kullandırmadı bana tümseklerden geçerim de bişey olur diye ödü kopuyordu ama bu beni daha çok strese soktu şimdi çok rahatım Allah şükür şu an hamileliğin en güzel zamanlarını yaşıyoruz tadını çıkar canım sende kötüyü düşünme ben şimdi bir an önce kucağıma alayım istiyorum gidip alışveriş yaptım bebişlere her şey den iki tane ☺️