Haticee111
Haticee111 toxoplazmq yüzünden ilk hamileligim kabus gibi geçti malesef çok iyi anlıyorum sizi. Bu tahliller düzgün labaratuvarlarda yapılmadığı sürece hatalı sonuç veriuo genelde. Size tavsiyem araştırma hastaneleri yada detaylı labaratuvarlarda yaptırmaniz. Torch tahlillerin de avidite testini de bir kaç guvenilir hastanede aynı anda yaotirip ona göre kiyaslamaniz. Bnde ilk hamileliğimde yeni geciriyo gibi görünüyordum başka yerlerde de yaptırdık aynı tahlili sonuç labaratuvar hatası çıktı. Avidite testim de negatifti henüz geçirmemişm bağışıklığın yok. Hatta smdi 2. Hamileligm hala geçirmemism. Dikkat etmen yeterli demişti doktorum asisiz kedi köpek den uzak duruyorm. Sebze meyve yeşillik iyi yıkanmadan tüketmiyorm çiğ et dokunmuyorm.