Bebek_anne1995 Merhaba kizlar size bisey soracaktim 33+3 gunluk hamileyim bugun sutyenimde leke vardi sizce bu ne gelmistir sutmu gelmis olabilir mi
Hazalaskin Bebek_anne1995 süt büyük ihtimalle ama denemek için sıkma ilk süt yani kolastrum çok önemli bi damlası bile bebeğine sakla 💕
gokce66 Bebek_anne1995 ben burda o şekil de çok post a denk geldim bence vücudun kendini bebeğe hazırlıyor annesi 😊