Mizginyvz Ben hamileliğimin 3 haftasında öğrendim kontrole gittim folikasit verdi şuan 8 haftadayım son 2 haftadır o ilaç beni çok kötü yaptı mide yanması mide bulantısı falan yapıyor 5 gündür içmiyorum şuan biraz iyiyim bırakan benim gibi olan var mı
Aylin355 Mizginyvz Bırakmanı tavsiye etmem kullandığın folikasiti değiştir bebeğin için çok önemli hatta hamile kalmadan başlıyoruz onu içmeye
annekuzusu_ Mizginyvz folidays al canım çok iyi folik asiti birakmamalisin bence kullan çok onmeli bı vitamin bebek icin
Mizginyvz birevlatsahibi bende öyle yapıyordum zor uyuyordum mide bulantısından yanmasından falan sonra bıraktım işte