OgretmenEva Malatya44 evet zaten belirtisi adet gecikmesi gecikme olmadıysa sonucun negatif çıkm ihtimali yüksek
Shryrydn Malatya44 ben adetden once kendiimde bi şeyler hiss etdim. Bulantım oldu. Adetime 5 gun vardı hamilelik testi yapdım. Çizginin biri bulanık cıktı. Bi kaç tane test daaha yapdım. Hamile olduguma emin oldum. Şu an 18 haftalık hamileyim
Filizdogan Malatya44 bende 5 gün varken testte ogrenmıstım hatta erken test var onda kesin belli oluyo ben normal testte yapmıştım 2 sindede çıkmıştı
Fuzey Benim adetime bir gun kala oyrendim. Ama kan testini adet gecince yapiyolar cunki orda son adet gununu yaziyolar
Merveakyl Evet öğrenebiliyorsun ama erken döllenmişse tabi ki bende hastalığıma bi gün kala kan testi yaptım değer yüksek çıktı
Akgunzeynep İki gebeliğimde de adetimden 7 gün önce öğrendim idrarda çıktı kanda da. Şimdi 19 haftalık hamileyim.
Fatma0005 5 gün önce erken gebelik testi alıp yaptım 2 çizgi çıktı kan da baktırdım pozitifti. Şuan 37+3 hamileyim 🙏😍
Minikbebek Fatma0005 bende 3+4 günlükken ogrenmistim hamilelgimi adetim gecikmemisti daha şimdide 41 günlük bebeğim var normal doğum yaptım darısı sizlere inşallah sağlıkla gelsin bebisler
MerveSglk95 Evet ögrenilir ben erken gebelik testleri var regıl olmadan 6 gün önce onunla ögrenmiştim silik bir çizgi çıkmıştı dikkatlı bakınca görünüyordu sonra kanda gebelik testi yaptım çıktı regil günümü beklemeden ögrenmiştim