minik-2610 Kızlaaar 13 haftalık hamileyim, hep bebeğime bişey olur korkusu var sürekli dua ediyorum ama aklıma kötü şeyler geliyor sizde de oluyor mu öyle
Ahuum minik-2610 canım o haftalar öle oluyo malesef. Bende başlık açmıştım senın gibi bu konuda. Karısa cıkan kötü hikayeleri izleme . Bende diyodum ya bi gün kontrole gittiğimde kalbi falan durmuşssa . Hormonlardan oluyor. Doktorumda normal demişti . Ama şunu diyim bebeğin hareket etmeye başlayınca hiç bişy kalmıyor :)