Kizlar adetim 7 gün gecikti evde idrar testi yaptım pozitif kanamam var bugün hastaneye gittim Altan baktı kese var ama aşağıda şuan çok küçük dedi kanda 2.0 çıktı beta sizce hamilelik varmı bilemedim ben doktor 2 olursa var demişti ben bişey anlamadım böyle olan oldumu