Benim yüksek, kadın doğum doktorumun yönlendirmesiyle dahiliyeye gittim. Kan tahlilinde ki değere göre 25 mg başladık ilaç olarak, her ay sağlık ocağında tahlil yaptırıp doktoruma gösteriyorum. Gebelikte 2.5 ve altında olması gerekiyormuş troid değerinin o yüzden ilaç kullanmak gerekli. Korkulacak bir şey değil ilacını aksatmadan kullanırsan dengelenir değerin canım, geçmiş olsun.
(İlacı her sabah aç karnına içiyorum ve üzerinden 2 saat geçtikten sonra kan ilacımı içiyorum, doktorum farklı ilaçlarında troid ilacının etkisini kestiğini söyledi. O yüzden ilacı içtikten sonra bir şey yiyip içmemeye dikkat etmek gerekiyor.)