Sinemliiii Kızlar merhaba ilk gebeliğim olduğu için ne sorum olsa size yazıyorum ağzımda sürekli hiç geçmeyen çirkin bir tat var limonlu gibi değişik aranızda bu sorunu yaşayan varmı kaçıncı ayda geçiyor bu
seydaaak Sinemliiii Bende de böyle tarif edemediğim kötü yavan bir tat oluyordu yediğim hiçbir şeyin tadı ağzımda kalmıyordu.12. haftadan sonra geçti şükür
NilAda16 Sinemliiii 2.trimesterin bir dönemi geçiyor ama çok kısa. 3.trimesterde yeniden hortluyor. 31.haftamdayım ve o kadar zorlanıyorum ki bu durumdan😓😓 ne yapsam geçmiyor asla. 31 haftada belki rahat ettiğim 3-4 hafta falandır🥲
Sinemliiii NilAda16 yapmayın ya 😭 neyse siz sonundasınız ben henüz çok başında sağlıklı bir hamilelik geçirelim inşallah 🙏🏻
1072PINAR Sinemliiii Canım bende de var aynısı.Birsey yesem hemen dişlerimi fırçalama ihtiyacı hissediyorum.Dil fırçası almanı öneririm rahat edersin.
Sinemliiii 1072PINAR macunlarda midemi bulandırıyor neyli olursa olsun ama dil fırçası güzel bir öneri teşekkür ederim ☺️