Hatice12333 Bugün yaptırdım şeker yüklemesi ben hanımlar 72 çıkmış sonuç bilgisi olan nasıl sonuç yazabilir misiniz
Fidan01 Benim tokluk fazla çıkınca şeker yüklemesi tesri yapıldı onda da yüksek çıkınca dahiliyeye gidecekmişim ne alakası var sizce