Merba 26+4 deyim kontrolümde amniyon sıvısının fazla olduğunu öğrendim gebelik şekeri olabileceği gibi birçok kötü seçenekten dolayıda artmış olabilirmiş bu konu hakkında bilgisi olan yaşayan var mı?
askbebek Bana da öyle dedi sonra şeker yüklemesi yaptırdım bişey çıkmadı Sıvı fazlalığı 1-2 hafta sonra düzelmişti yediklerine dikkat et hızlı kilo alanlarda görünüyor genelde