MaviKelebek35 Kız bebeğe kendimizi çok adapte etmiştik bugün fetal dna test sonucumuz çıktı çok şükür bi sorun yokmuş ve oğlum olacağını öğrendim. Erkek anneleri beni ne gibi heyecanlar bekliyor ? Çok şaşkınım 😅
catandgirlmom MaviKelebek35 off bana da kıza benziyor demişti ama 16 da netleşiyor diyip o zamanda erkek olduğunu öğrenirsem asla üzülmem ama bende baya şaşırırım 😂 ilk hamile olduğumu öğrendiğim zamanlar sırf cinsiyet için fetal yaptırmak istemiştim ama 13 olcaz artık biraz daha bekleyeceğiz napalım 😂
-Gr- MaviKelebek35 merhaba hangi firmada ne kadara yaptirdiniz kac haftalik yaptirdiniz ogrenebilirmiyim
MaviKelebek35 Kız olmasına o kadar odaklanmışız ki şu an şoklardayız 🤣 halen alışamadım isimde bulamadık catandgirlmom @bitterciko
catandgirlmom MaviKelebek35 hahaha ya yeterki sağlıklı olsunlar da ben de bekliyorum bir şok artık 😂😂 atlas ismini çok beğeniyorumm
MaviKelebek35 -Gr- merhaba İzmirde ege detay labaratuvar ına yaptırdık ama kan örneği ankara genoks lab.a gidiyor orda baklıyor 10.haftadan itibaren yapılıyormuş biz 13+4te kan verdik.
MaviKelebek35 catandgirlmom atlas isim hakkımızı kedimizde kullandık çok pişmanım oğlum olacağını bilsem koymazdım hayatta 🤣
catandgirlmom MaviKelebek35 hahaha bizde kedimize kuzey ismini kullanmıştık o yüzden kuzey hakkımız bitti 😂 (tabi erkek mi bakalım…🥲)