Mervetnl eskilerde hep öyle hastane ortamina geçiş oldukça atık olarak gidiyor tabi ama çok farklı şeyler söyleniyor hatta üç beş yıl önce plesantayi gençlik için kozmetik için içecek haline getirip içen bir yabancı ünlü bile günlerce konuşuldu bende o yüzden istedim tabi birisi de direk bakteri ürettiği için atıldığını yazmış oda mantıklı ama kafalar karışık bilemiyorum bende