minikmucizeemaak Linaalya Merhaba benimde 3 gün önce betam 23.3 ken dün 16.57 ye düştü doktor kimyasaldan şüphelendi yarın adet tarihim adet olmazsam gitmemi istedi tekrar yükselme ne zamanda olmuştu kuzeninizin