Sezeryanın ertesi günü ayaktaydım ve eve gelince herşeyimi yaptım yanımda kimse yoktu zorlanmadım öyle ağrım falan olmadı. 1 ay oldu doğum yapalı daha 2 3 gün oluyor yan yatabiliyorum. Yan yatınca dikişim açılacakmış gibi oluyor halbüki normalde hiç ağrım falan yok belli bile değil dikişim. Sırt üstü de doğumdan 2 3 gün sonra yatabildim 2 3 gün boyunca oturarak uyuyabildim. Doktora sordum rahim yukarda olduğu içinmiş yan yatamamak