cigdeeemm Haftadayım 3-4 gündür kasığımda gaz sancısı mı yoksa adet sancısı gibi mi tarif etsem o şekilde bir sancı var, ilk olduğunda nst’ye girmiştim normal çıktı ama niye böyle oluyor bilemedim daha önce böyle bir şey yaşayan var mı? Yarın doktor kontrolüm var ama size de sormak istedim bu haftalarınız nasıl geçiyor?