Lavinyaa8 hiç bunları düşünmeyin benimki 424 grdi. İri bebekti. Ama bize kolestaz hastalığı vurdu son haftalar kilo almamış doğum erken oldu vs. Yani demem o ki doktor iyi ya da kötü bile dese düşünmeyin çünkü bu hiç belli olmuyor. Zayıf bile doğsa doğunca kilo alıyor zaten. 🥰