Asyabuse 24 den sonra çataladıgımı farkettım ama inan bu durum beni mutlu etti bebişlerın büyüdüğünü görmek eşimde sorun yapacak birisi değil ben de takmadım kafama onlar sağlıklı olsun diye sonuçta insan büyütüyoruz ve ikizler ve ne sürersen sür catlıyor yine de 😀😀