Kızlar bız mamayı 4 ay önce falan bıraktık gece beslenmeyi ama bu ara aşırı iştahsız gece de acıktığı için çok uyanmaya başladı normalde uyanan bı çocuk degıldı süt verdim ıcmıyo sütün içine bir cicibebe attım içmiyor babayıda son günler reddediyordu sizde ne verebılırım