KardelenOzturkk Asya hastanesine gitmeyi düşünüyorum yeni adı şafak sanırım oğuz güler beye giden var mı aranızda
Meliyyke KardelenOzturkk şafak yönetimine geçti ama adı değişmedi yanlış hastaneye gitmeyin sakın :) hala asya hastanesi. Doktorum Oğuz Bey çok seviyoruz kendisini. Ağlayarak girip gülerek çıkarsınız her muayeneden 🙌🏻
KardelenOzturkk Meliyyke doğum ücretlerini biliyo musunuz o hastanenin ? Ben 32 haftalık hamileyim siz kaç haftalıksınız ?🐣🤍
Meliyyke KardelenOzturkk 35 haftalığım ben de. Sezaryen için 7 bindi en son ama soralı 1-2 ay oluyor değişmiş midir bilmiyorum. Normal 6’ydı
KardelenOzturkk Meliyyke ocak ayında olucağı için benim doğum ücretlerine güncelleme gelir o zamana kadar tşk