Svnmrv Şuanda normalde 7+0 olmam gerekiyor fakat bugün doktor kontrolünde sadece keseyi gordu ve 5 haftalık olabilir dedi acaba bebek oluşmadı mi yoksa geç döllenme mi böyle birşey başına gelen varmı yardımcı olun nolur
ilaydaaltann_ Svnmrv benim geç döllenme oldu. Normalde 12 haziran son adet tarihim ama 27 haziran olarak degistirdiler. 27 hazirana göre de 6+1 de gördük keseyi kalp atislarini da o zaman duymustum.
Ggamze Svnmrv benimde 6haftalık kese var bebek yok boş gebelik olabilirmiş haftaya gidicem bende merakla bekliyorum
ylmzftma Svnmrv bende bugün doktor kontrolüne gittim. 7+0 haftalığım. Doktor kesenin içinde bebeği gördü kalp atışını da dinledik. Ama bebek 6+1 olarak görünüyo dedi.
Slalaylay ilaydaaltann_ tarihi nasil degistirdiler yani gec döllenme tamam ama ultrasonda cikan haftaya göre mi 27 dediler acaba ?
ilaydaaltann_ Slalaylay Evet ultrasonda o gün için 6+1 di. O günün tarihinden geri sayıp 27 haziran dedi.