Benimde son 12 bende kız bekliyorum bugün muayeneye gittim,doktor daha 3 haftası var gelmez dedi. Başı aşağıda yerleşmiş ama kanala girmemiş,normal doğum yaparsın sıkıntı yok o ne zaman derse o zaman gelecek dedi.çatı muanesi de yapmıyorlar burada son ana kadar kemikler açılabiliyormuş,yanıltıcı olsun istemiyorlar. Bende artık bir an önce gelsin istiyorum ödemim çok fazla idrara çıkmak çok bel ağrım kasık ve bacak ağrım oluyor sizde de var mı?