Nur8sonmezz evet artık hava almadığına göre nefes alış verişi rahatlamıştır en azından. Size verdiği izotonik suyu da zaten biz de kullanıyoruz. Benim kızım da 50 günlük ve her gece burnu tıkanıyor. Bunu da hastalığa bağlayıp canınızı sıkmayın. Bebeklerin burnu anne sütünden bile tıkanır. Siz tıkandıkça izotonik su ile açın. İlacı da kullanırsanız bir an önce toparlar inşallah. Evin ısısına dikkat edin ne çok sıcak, ne çok soğuk olsun. Dereceniz varsa 23-24 arasında olması yeterli. Çok socak da hastalığı tetikliyor maalesef. Dijital ateş ölçerlerin yan tarafında oda ısısını ölçme ayarı var. Ayrı termometre yoksa bile onunla ölçebilirsiniz.