Bende 2 kimyasal gebelik yaşadım
Prolaktin im yüksek çıktı .çok tedirginim Mr çekilcem 30’unda . Adenom varmı yokmu diye
Doktor korkulcak bşy değil tedavisi var dedi ama ben yine de tedirginim
Sağ göğüsümü sıkınca iğne ucu kdr süt geldi. 😔 çok ağladım ve korktum
Rabbim sağlık versin herşeyden önce inşAllah